پرفسور محسن صادقی

عملکرد پرفسور محسن صادقی

پرفسور محسن صادقی

عملکرد پرفسور محسن صادقی

تیم مخترعان و مبتکران ایرانی با کسب ‪ ۴۲‬مدال ارزشمند به کشور بازگشت

رییس آکادمی نخبگان ایران ، برای نخستین بار موفق به دریافت دکترای پژوهشی تکنولوژی از مسابقات مالزی شد.
پرفسور محسن صادقی شامگاه چهارشنبه با اشاره به کسب ‪ ۴۲‬مدال ارزشمند توسط نخبگان ایرانی در این مسابقات افزود: تیم ایران موفق به کسب ‪ ۱۶‬مدال طلا، چهار نقره و ‪ ۲۲‬ نشان برنز و چهار نشان ویژه علمی در این مسابقات شد، که این چهار نشان ویژه بترتیب به دکتر محسن صادقی، دکتر مهدی عباسی، دکتر صادقی فر و خانم نداف اهدا گردید.

وی اظهار داشت : سطح این مسابقات بسیار بالا بود و جوانان ایرانی در این مسابقات با برخورداری از دانش و توان قابل توجه ، خوش درخشیدند.
وی گفت : داوری این مسابقات خوب بود و داوران از تمامی کشورهای جهان در این مسابقات حضور داشتند.
دکتر صادقی با اشاره به اینکه کشور (مالزی ) به دلیل میزبانی امتیازات بیشتری از سایر کشورهای شرکت‌کننده داشت، افزود: مطمئنا کشورهای میزبان از حمایت‌های بیشتری در مقایسه با سایر کشورها، برخوردار و بهره مند هستند.
‬وی گفت : در این رقابت ها، ‪ ۴۵۰‬طرح از سراسر جهان ارایه شد، که ‪ ۵۸‬طرح متعلق به مخترعان جوان و خوش فکر ایرانی بود.
وی اظهار داشت : دولت مردان ایران باید از اختراعات جوانان ایرانی حمایت کنند و با ایجاد دانشگاه‌های خاص بستر مطلوبی را برای رشد و شکوفایی آنان فراهم نمایند.
دکتر صادقی گفت: مرکز آکادمی نخبگان ایران با همکاری دولت، بازگرداندن جوانان نخبه به ایران و جلوگیری از خروج جوانان مستعد، مخترع و نخبه به خارج از کشور را در دستور کار خود قرار داده است .
تیم مخترعان و مبتکران ایران در مسابقات (آیتکس ‪ (۲۰۰۸‬پس از تیم مالزی با کسب ‪ ۴۲‬مدال بر سکوی دوم ایستاد و تیم کره جنوبی و تایوان بترتیب مقام سوم و چهارم را از آن خود کرند.

اسامی تیم مخترعین و مدال آوران آکادمی نخبگان ایرانیان بشرح زیر می باشد :

آقایان : دکتر محمود صلاحی- دکتر نفیسی راد- دکتر مهدی عباسی- کوهکن زاده- دکتر رضوی - مهندس صابر سجادی- مهندس امین کنزی - کریم قنبری - دکتر هاشمیان - دکتر اکبر اتباعی طبری - پوریا معالج -ناصر ملک ثابت - بهروز خواجه زاده - سجاد مصری - محمد رضا پنجه بند- محمد صادق فهیمی- احمد رضا قاسمی و شاهبازی و خانمها : ملیکا حسین نژاد - سمیه نوروزی و صدف علیرضایی مدال طلا

آقایان : کوروش معجری و مرتضی قربانی افتخار مدال نقره

آقایان : برهمند - محمد رضا پنجه بند و مهندس بشارتی مدال برنز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد